Search

2014-07-29

WEBSHOP | Have It All | TuesdaysTip

Hello Glitterjunkies!

Today's TuesdaysTip is one for my fellow Dutchies, so I will continue this post in Dutch if you don't mind. :) 

Ik hou van online shoppen! Het is zo gemakkelijk om in je luie zetel website na website af te gaan en zo de leukste dingetjes te vinden!

Ik hoorde laatst over een nieuwe webshop die ik even aan jullie moest vermelden!
Ik heb het over www.haveitall.nl

Hun slogan is "People will stare... make it worth it"
En dat alleen sprak me al aan.

Ze verkopen zowel kleren als schoenen en accessoires (inclusief hele leuke tassen)
Dus als jij iemand bent die bezig is met fashion en ook zo graag online shopt als ik dan zou ik je deze webwinkel zeker willen aanraden!

Om jullie even een idee te geven van wat ze nu allemaal precies verkopen laat ik hieronder mijn persoonlijke favorieten zien die al een plaatsje op mijn wishlist hebben veroverd!


T-shirt; "you got more issues than Vogue" € 22,50


T-shirt; "fake" € 25


Jumpsuit / Playsuit; "Sweet salmon" € 28,50


Short; "Kitty Cat" € 35


Pumps; "Buckle Sandals" € 45


Enkellaarsje; "Just Like Jeffrey" € 55


Ketting; "Royal" € 12,50


Horloge; "Steel Analog" € 16,50


Tas; "Basic Birkin" € 27

Céline inspired bag; "Tote bag, middel" € 53

Ze hebben nog superveel andere leuke items maar dit zijn zo ongeveer mijn favorieten!
De webshop biedt alle spulletjes aan, aan democratische prijzen die alle fashionlovers zeker zullen kunnen waarderen (vooral hun portefeuille dan!)

Verzendingskosten bedragen € 1,50 voor verzendingen binnen Nederland en € 5,50 voor verzendingen naar België, ongeacht de grootte van de bestelling.
Ook hierover valt er dus niet te klagen!

Ik heb er zelf tot nu toe nog niks bij besteld dus over de levering kan ik je niks vertellen, maar ik ben er zeker van dat dit geen problemen zal opleveren!

Laat even weten in comments wat jullie favoriete stukken zijn en als je een bestelling plaatst wat je ervaring er dan mee is!


Love always

Sophie

Credit photos: /http://www.haveitall.nl/

Disclaimer: Deze webshop heeft mij via mail gecontacteerd met informatie over hun winkel, maar alle meningen over de producten en diensten zijn de mijne en werden mij dus niet opgelegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten